torsdag 5 december 2013

Träningsveckan

Kommit in i träningen så bra, trots jättemycket på jobbet. Men jag har dessutom varit disciplinerad och jag har hittat pass jag verkligen gillar. Skivstång på tisdagar och spinning med korta intervaller med pulsband på torsdagar. Dessutom hittade jag tillbaka till yogan i onsdags och tyckte det var toppen. Undrar alltid varför jag inte gör yoga oftare? Det är ju så skönt och bra för kroppen. Särskilt för smidighet, styrka, andning och avslappning. Jag blir så avstressad och lugn efteråt.

Just nu drömmer jag bara om löpningen. Inte sprungit på flera månader, men när jag såg den här bilden så pirrade det till i magen rejält och jag började genast längta...

Bild från Filborna Arenas hemsida


Så när snön kommer ska jag ge mig ut igen. Fast kanske någon pass innan dess också för att återigen vänja kroppen vid löpningen.


 Ha det gott där ute med er träning


Kram T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar