söndag 4 augusti 2013

Sista semesterveckan

Sista semesterveckan har kommit. En liten gnutta semestervecka kvar innan allvaret börjar igen. Vad har jag då gjort denna lilla vecka som swooschade förbi snabbare än vinden. Jo...

Sade adjö till min hyresrätt som jag haft här i Stockholm sedan 2001. Det var med nostalgi jag sade hej-då. Nu ska den hyras i första hand av någon annan.
Hej då Macken...
Druckit jättemycket av den härligt goda äppelmusten vi köpte med oss från Kivik. Alldeles naturell och naturlig. Skönt att dricka något annat än vin.
Försökt komma igång med träningen igen.
Provade juicefabriken efter träningen som låg bredvid. Jättegott men hyfsat dyrt tyckte jag.
For ut de sista dagarna på semestern till sambons föräldrars stuga för att bara vara innan verkligheten började på måndagen.
Kramade det sista ur sommaren och semestern på bryggan. Supervarmt och skönt 2 augusti. Badade fler än en gång denna dag kan jag säga.
Lite mer grillning sitter aldrig fel.


Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar