torsdag 25 juli 2013

Födelsedag

Ja idag är det då min födelsedag! :) Känns väl ok att kliva över 40-strecket! ;) Kändes inget speciellt imorse men jag fick mig en rejäl morgonpuss av min älskade sambo. Dagen spenderades  i Brösarps backar där vi klättrade upp på kullarna och fotade utsikten. Vi for vidare för lunch på Vitemölla, hotell och spa vid havet norr om Kivik. Det är visst rätt omtalat och känt. De är visst med i svenska White Guide sedan några år tillbaka. Tyvärr blev jag dock besviken på deras hamburgare vi åt där. Servicen var också sisådär. Dock är stället väldigt vackert och rofyllt. Synd att det då inte matchade maten och servicen!

Vacker framsida.
Fin utsikt.
Mycket äppelmust och cider har det blivit här nere i Skåne, Österlen.
Tjusigt men den höll inte måttet...tyvärr!

På kvällen firade vi med middag och de gulliga fotovännerna hade varit iväg och köpt riktigt fin champagne, Gula Änkan till min ära. Av sambon hade jag redan fått en jättefin väska från svenskt tenn och sedan överraskade han mig på kvällen med ytterligare en kanonfin present. Jag fick tavlan Guide of Manhattan av David Ehernstråhle. Åhh den har jag önskat mig länge. En bra födelsedag blev det tycker jag.
Väskan Manhattan som jag fick av min sambo i födelsedagspresent
...och tavlan Guide to Manhattan av David Ehernstråhle. :-)


Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar