onsdag 17 juli 2013

Semesterträning?

Ja ni? Semesterträning och någon bra kosthållning har jag inte! :-(
Sockersug till tusan, och även om jag inte äter godis eller kakor särskilt mycket så blir det mycket kolhydrater i form av pasta, potatis, bröd m.m. som gör att sockersuget hänger kvar. Orkar inte ens löpträna för flåset är inte ens tillräckligt bra för det. Har haft ångest till tusan och brottas med hur jag ska lösa det och kommit fram till och accepterat att jag tar tag i det efter Österlenresan då jag lättare kan bestämma och kontrollera över min kost. Försöker i alla fall komma ut på powerwalks varje morgon eller träna lite styrka med min sambo på gräsmattan.

I början på Österlenvistelsen då jag faktiskt orkade morgonjogga.

Kan i alla fall inte klaga på att naturen eller omgivningen är inte är underbar under mina powewalks.


Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar