tisdag 2 juli 2013

Nedräkning

Nu är det nedräkning till semestern... Tre dagar kvar. Känns som om alla redan har semester utom lilla jag (fast det är inte sant vet jag ju.) ;-)  

Jag tror min hjärna och kropp signalerar tydligt att den vill ha semester:
  • Råkade ta med mig jobbets förrådsnyckel hem förra veckan. Inga leksaker till barnen att leka med på hela fredagen! ;-)
  • Igår glömde jag tillbringaren med smoothie framme på köksbänken. Sambon hittade den när han gick upp efter jag åkt till jobbet. ;-)
  • Idag har jag satt på mig två olika örhängen i öronen! ;-)
  • Dessutom inget sug alls efter att träna. Vill bara hem och mysa hemma. Försöker ändå komma iväg att träna och igår när jag mantrade mig själv hela vägen från jobbet till gymmet och upprepade frekvent... Jag ska till gymmet, jag SKA till gymmet, så var gymmet STÄNGT för uppfräschning och renobvering två veckor framåt. Typiskt när jag väl lyckades peppa mig dit! Inget gym blev det då. Det blev shopping istället.

Som sagt SEMESTER är behövligt för att vila och boota om hjärnan! ;-D

Bild från sidan http://bilder.alltinggratis.se/


Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar