söndag 21 juli 2013

En dag på stranden

Hitintills har vädret varit otroligt fint och varmt. Kan knappt tro att det här är svensk sommar!?
Men vi har bara varit glada och tagit emot solen och värmen med behag. Så idag söndag tog jag mig en dag på stranden igen. Idag var det bara jag som ville sola och bada medan de övriga ville fara runt och upptäcka Österlen. Inte mig emot då det börja tära liiite att leva ihop så nära när vi inte är van att göra det och då vi är ganska olika som personer men med det stora intresset FOTO tillsammans. Så en dag själv på stranden med sol, blå himmel och ett vackert varmt hav hela dagen och bästa boken med som sällskap var otroligt härligt. Gött, gött ;-)

Bara jag, stranden och havet...och några till! ;-)

Spännande värre! Säg inte hur den slutar för jag är inte klar än...

Somriga beach-Tina


Kram T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar