onsdag 24 juli 2013

Världens bästa pizza?

På onsdagen de 24 juli gjorde vi ett återbesök på Söderberg och Sara, Kafferosteri på Österlen. Men nu var det lunch som gällde och deras vedugnsbakade pizzor på surdeg. Inte kanske den bästa maten ur nyttighetssynpunkt men med surdeg känns det nyttigare än vanlig pizza?
I alla fall om man nu ska äta pizza och råkar befinna sig i Skåne och närheten utav Kafferosteriet Österlen så gör ett besök där. Du lär inte ångra dig. Vill du inte ha pizza så finns det annat gott.

Sedan blev jag glatt överraskad att även en av mina och många andras favoritbloggar Trendenser har varit där! Inte bara nu i sommar utan även fler gånger tidigare. Nu efter läst hennes inlägg blir jag sugen på att boka någon weekend där tidig vår eller tidig höst!

Mmmm den var så god...

Blir hungrig och sugen bara jag ser på den
Cider och öl kan vara väldigt lika till utseendet. Gissa vilken som är vilken? ;)




Kram T


3 kommentarer:

  1. Men mums!

    www.mystyle.blo.gg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var den... vill bara äta den nu i fortsättningen! ;)

      Radera
  2. Hej!

    Ja det skulle jag verkligen behöva och kommer försöka hänga på. Kanske jag inte uppdaterar/länkar till 100% men jag kommer definitivt kolla in din sida för utmaningar! Har kommit igång hyfsat. Tappat löpningen just nu men hittat tillbaka till gymmet och troligtvis spinningen.

    Kram T

    SvaraRadera