fredag 5 juli 2013

Äntligen semester

Såsom jag har längtat! Har de senaste dagarna bara gått och lagt mig i soffan efter jobbet, sen till sängen och sedan släpat mig till jobbet. Bara för att få dagarna att gå så det ska bli semester. Nu är det äntligen semester.

Friheten känns enorm. Jag känner mig piggare, (trots en liten småförkylning jag fått av sambon), känner mig fri, känner spänning på vad som väntar runt hörnet, OCH vad väntar då runt hörnet? Tid för sambon, tid för oss, tid för att sova längre, tid för att fixa i lägenheten, tid för sol och bad, tid för spontana besök på stan eller andra ställen, tid för lite mer sommarshopping, tid för mycket mer fotande? Förhoppningsvis tid för att åka till landet. Men mest av allt tid att bara göra vad man vill...

Den riktigt spännande semestern börjar nästa vecka då vi far till Österlen och ska bo i hus med några nära vänner i två veckor. Fortsättning följer.

Härligt sommarljus och kul med makrofotografering ute i stugan
En god espresso eller två blir det nog nu på semestern.
Jordgubbarna växer och frodas men vi måste skydda dem från fåglarna som redan varit där och mumsat.
Roliga former får vissa jord"gubbar" ;-D


GLAD SOMMAR OCH SEMESTER!


Kram T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar