lördag 5 oktober 2013

Hem&Villa mässan

Idag har jag varit på Hem&Villa mässan i Stockholm, Älvsjö. Frågade flera vänner om de ville gå men ingen kunde! :-/ Så jag gick själv och det gick minst lika bra. Så mycket folk var det och dessutom var det chokladmässa också samtidigt. Blev inte så imponerad eller så inspirerad av de utställare som var där utan inspirationen kom nog mest från de föreläsningar/uppträdanden jag såg på scenen. Jag såg Arga Snickaren Anders, Trendspanaren Stefan Nilsson, Leila Lindholm, och Emma Hamberg. Köpte inte direkt något speciellt. Lite böcker och lite tidningar, god choklad och lakrits hem till sambon. 



Mio möbler var där och de hade en intressant och snygg klädstång. 


Köpte Leilas & Helenas inredningsbok och fick den signerad! Trevligt! :) 



Köpte även Emma Hamberg & Anette Rosvalls bok om världens bästa kladdkakor. Jag älskar kladdkakor! :-) 

Nu sova här och sen kommer söndag. 

                       Kram T 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar