fredag 11 oktober 2013

Jobbet, jobbet, jobbet

När jag startade den här bloggen och funderade på vad jag skulle skriva om så var det i alla fall lätt att bestämma att den inte skulle handla om mitt jobb. Tycker att den delen för mig känns privat och att jag dessutom oftast egentligen inte kan prata om jobbet. Jag har ett jobb som jag oftast älskar, men det är ett intensivt jobb som ibland tar väldigt mycket energi samtidigt som det ger väldigt mycket energi.

Nu är det en period som tar väldigt mycket energi och det märks på fritiden. Trött, trött och träningen blir det si och så med och bloggande ligger inte högt i prio. Därav kanske bloggdippen? Dessutom har mitt fotande nästan helt avtagit under hösten och känner inte alls någon lust till det. Dessutom har jag hittat en ny hobby/intresse. Loppis... hehe ja jag vet att jag är tvåa, trea eller rent av femma på pucken! Men bättre sent än aldrig... :-)

Hösten är här och jag gillar't



 Trevlig fredag!

Kram T

1 kommentar:

  1. Åh, vad glad jag blir! Tack snälla du :) Ja du, nu kommer jag inte riktigt ihåg vad färgen heter. Men jag börjar alltid med en vit spärrfärg/grundfärg och avslutar med en halvblank vit täckfärg. Kram/Knorkan

    SvaraRadera