söndag 10 november 2013

En ny kärlek har flyttat in!

Då har jag slagit till på en VIPP soptunna till vårt badrum. Drömt så länge om den men tycker de kostar så mycket men jag vet också att de är i rysligt bra kvalitet och håller hela livet. Gäller då att hitta en modell och färg man kommer trivas länge med. Sedan hade jag väl lite tur då jag hittade min på annons på Tradera. En helt oanvänd, då hon som auktionerade ut den fått den i present men för henne var det fel storlek. Vann budgivningen och betalade 500:- billigare än ordinarie pris. Det var kul att komma undan lite billigare för något som man velat ha så himla länge.  Nu blir jag dock lite retade av min sambon som tycker den är fin men skojar om att den ser ut som R2D2 i Star Wars!

Men den är ju det vackraste som finns.  :-)


Ja där står den i badrummet och är vacker och funktionell. Nu är det bara toalettborsten och tvålpumpen som fattas! :-)


Fin bild från Länna möblers webshop


Kram T




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar