fredag 7 juni 2013

Äääntligen fredag!

Skönt med fredag och helg igen! Jag känner mig glad. Soligt och varmt väder precis som igår på nationaldagen som firades med sambon och vänner i Kungsträdgården. Sommaren är verkligen här och jag längtar till semestern.
Bilden är tagen från min Wallpaper app i iPhonen

Jag har jobbat idag men det har varit extremt lugnt så jag hann fixa undan lite annat som blivit liggande. 
Ikväll är det dejt med sambon. Vi äter ute på en thailändsk restaurang Sawadee och därefter blir det bio. Precis den filmen jag önskade att få se. :-) 
Bild från Wikipedia om filmen.

After Earth med Will Smith och Jaden Smith (Will Smiths riktiga son) Den har fått sisådär kritik så jag får inte ha så höga förväntningar. Jag kommer nog gilla den i vilket fall som helst, men med sambon som ofta är kritisk så får vi se vad han tycker? 

Trevlig Helg! 

Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar