söndag 2 juni 2013

Tröttmössa och balkongen

Den här veckan har jag varit en riktig tröttmössa. Inte orkat mycket efter jobbet plus att jag varit upptagen nästan varje kväll. Vet inte heller om jag är trött för att jag känner av pollen.
Försökt klämma in träning och försökt äta bra, men det är svårt, godissuget vill inte släppa. Bara att kämpa vidare. :-/

Idag var första dagen på länge som jag känt mig riktigt pigg och orkade ta tag i lägenheten lite. Vi eller kanske mest jag har fixat med balkongen. För två veckor sedan slipade jag trallen och oljade två gånger med acciaolja. Förra helgen kom jag iväg till Ikea och hann köpa ett stort olivträd som var nedsatt i pris. :-) Idag släpade jag upp balkongmöbler från källaren. Vi har två set balkongmöbler. Nu gäller bara att välja vilka vi ska ha?
(alla bilder är tagna med min iPhone)







Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar