söndag 16 juni 2013

Veckan som bara gick...

Hinner ingenting känns det som? Dagarna de bara går och jag glömmer bort att blogga eller hinner inte? Bloggsvacka igen?

Läser dock flera andras bloggar, men skriver väldigt lite själv. Sedan känns det som om att tar jag inga egna bilder, tagna på det jag gjort eller sett etc så är det ingen idé att lägga in ett blogginlägg?

Vad tycker ni andra där ute i bloggvärlden? Är det ok att använda/låna mycket av andras bilder eller bilder från webben?  
(givetvis om man länkar/hänvisar till ursprunget förstås)

Avslutar denna söndagskväll med ytterligare lite bilder och fortsättning på balkongen som jag börjar bli väldigt stolt över. :-)   
(alla dessa bilder är iaf tagen av mig)
Tomatplantorna har äntligen kommit ned i en kruka tillsammans. Det kommer mer och mer små tomater hela tiden och hoppas de blir många många fler som sambon och jag kan äta.
Basilika att ha i matlagningen.
Här har jag planterat Oregano, Timjan och Rosmarin tillsammans. Vet inte om de går att ha tillsammans men jag får väl se så småningom?
Den fina jordgubbsampeln med en hel del jordgubbar som kommer. Sååå roligt!


Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar