lördag 8 juni 2013

Lördag in my mind

Oh härliga lördag... och idag är det prinsessbröllop! :-)


Jag började lördagen med att sova ut och gick sedan och tränade ett spinningpass. Mitt favoritträningspass på lördagar. Riktigt jobbigt men så skönt efteråt. Skönt att börja lördagen med rejäl träning. Hem för lunch och sedan så var det shopping och eventuellt fotande av prinsessbröllopet som stod på agendan. Jag letar efter lite nya ballerina skor, capri-byxor (som dock inte verkar så populära längre?) Vill ha några byxor som inte är shorts men inte heller tjocka långa vanliga jeans. Sprang runt som en galning och hittade typ inget som passade eller jag hittade en hel del men ibland är jag sååå velig så då går det bara inte. Köpte endast ett par nya coola solglasögon jag sett på H&M. 
(hittar tyvärr ingen bild på glasögonen) Får ta en egen bild i veckan...

Alla bilder lånade från MSN Nöje.com
Missade allt vad det heter med prinsessans Madeleines bröllop. Fick se det på nyheterna på tv'n sen när jag kom hem.



Kram sköna lördag önskar T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar