måndag 3 juni 2013

Måndagsblues

Inte riktigt  min dag idag. :-/ Inget har gått snett eller så på jobbet. Allt har flutit på bra men jag känner att det snurrar mycket i huvudet och jag lätt glömmer saker. Ingen lust till något, inte träning heller. Känner mig ledsen utan någon anledning alls....då slår det mig att det är ju den veckan i månaden så det är inte så konstigt egentligen! Det jag lärt mig av erfarenhet är att inte kämpa emot det utan acceptera och omsluta det och bara vara i det och ta nya tag imorgon. För det känns alltid bättre imorgon. :-) 
Jag peppar mig med att lyssna på Oskar Linnros nya album 


och Daft Punks nya album


och väntar på att få gå och se den här filmen, förhoppningsvis redan på fredag :-) 



                             Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar