tisdag 19 mars 2013

Äntligen...

Äntligen blev det av med träning idag. :-) Känner mig starkare än starkast och pigg. Ja fast just nu i skrivande stund är jag jättetrött och borde lägga mig inom 15 min i alla fall. Men hoppas jag får hålla mig frisk nu? Sugen på morgonjogg imorgon när sambon ska upp tidigt innan jobbet och åka till gymmet. Men då pratar vi om världens mest morgontrötta människa och det är inte ofta jag kommer iväg på träning innan jobbet. Jag kan ha visionen eller målbilden i alla fall så får vi se?

Lovade att skriva och berätta om vad det blev för shopping i helgen. Gått ett tag och suktat efter ett par fina påslakanet från Hemtex och redan lagt upp bild tidigare. De köpte jag i helgen och nu ska de väl bara tvättas först innan de används. Eller ska man använda dem på en gång?  Fast då luktar de så konstigt tycker jag. Kemiskt, fabrik typ? Sedan blev det lite grejer till badrummet. Sambon och jag skulle hitta en bra snygg tvålpump och tandborstmugg. Vi letade inte så länge eller noga och min sambo fick bestämma mest. Men sen slängde jag in en liten mer personlig grej till. Det blev den vita skålen med fjärilen ovanpå locket. Den ska jag ha mina vardagssmycken i på toaletten. Tror jag?
Alla tre kommer från Åhléns
Som sagt jag känner mig dock ganska trött om kvällarna men även dagarna och helgerna. Det kanske beror på lite underskott av järn? Tror jag ska beställa lite järn som kosttillskott nästa vecka. Den här verka bra.
Nej nu blir det godnatt och sov gott här från mig.

Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar