måndag 18 mars 2013

Solig måndag.

Solig måndag och jag längtar till våren mer än någonsin. Gillar alla årstider och dess växlingar men just i år känns det som om längtan efter vår, sol och värme är starkare än någonsin.

Helgen var både bu och bä. Mysig middag fredag kväll hos ett par vänner och sedan foto ute i solen hela lördagen med vardagslyxen att gå till två av stans bästa espressoställe och ta en riktig god espresso. Det är ingen hemlighet att jag och framförallt min sambo gillar god espresso. Välgjord bra espresso gjord med en baristas passion för kaffe. Dessutom blev det en del shopping till lägenheten, mer om det senare.

Lördagskvällen bjöd på tjejmiddag! :) Jättetrevligt, men det gjorde söndag rätt seg och jag fick direkt inget gjort. :-/ Dessutom ont i magen eller min klassiska ägglossningsvärk som gör mig helt utslagen. :( Så nya tag i veckan och jag ska dra igång träningen igen. :)

Kram T

Bild från Flickr

Bild från Flickr


Bild från Flickr




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar