torsdag 28 mars 2013

Snart påsk...


Dagarna bara rusar förbi och snart är det påsk. Jag har inhandlat påskpynt för jag hade nästan inget sedan tidigare och handlat påskblommor och påskris av körsbärskvistar. Tycker dock att det har varit svårt att hitta snyggt påskpynt eller pynt som jag gillar. Dessutom har jag inte hunnit pynta något då jag jobbat mycket och tränat en hel del då jag äääntligen verkar vara fri från förkylningsbaciller ...på riktigt! :) Bilder från påskpynt kommer inom de närmaste dagarna.

Annars har jag fått lön och varit ute på lite shopping då jag behövde nya vårskor. Det är för varmt med vinterskor nu, curlingkängor med fårull i så jag köpte mig ett par mer vårliga kängor i skinn från Scorett. Jag tror de blir riktigt bra!? :)
Andra sakar jag sett och inspirerats av beroende på vad det är?  Det är mycket saker med nitar. På nästan allt! De svarta ballerinaskorna från H&M vill jag gärna ha. :)


Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar