tisdag 12 mars 2013

Ett litet inköp

Gokväll! 
Idag har det stått städning på schemat. Trodde aldrig jag skulle orka städa en vardagskväll men sambon och jag åt en snabb middag och drog sen igång ett värsta teamwork. Så två timmar senare var det så rent och fint igen *sköönt* Idag slutade jag tidigt vilket jag gör varje tisdag. Oftast brukar jag träna men idag fick det bli en liten sväng till stan för shopping. Behövde köpa en ny mössa då jag förlagt den på någon t-bana eller så? ;P Hamnade på Åhléns och de har börjat få in många fina saker. Köpte med mig två skärbrädor som även kan användas till servering. De påminner lite om House Doctors runda skärbrädor i stilen men mera prisvärd. Riktigt fina tycker jag och är jättenöjd med mitt lilla inköp idag. :)

Sedan blev inte kvällen sämre av att dessa två låg och väntade på mig hemma på hallmattan. Morgondagens läsning! :)
Ja man kan ju se vilka mina intressen är! ;)

Kram och God Natt/T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar