torsdag 21 mars 2013

Torsdagkväll

Mycket, mycket på jobbet om dagarna så jag är helt slut i huvudet. Träningen som var inbokat till kl. 18 idag var typ inställt. Valde istället ett av mina favorit spinningpass Medel/Puls. Det är dock ganska sent på kvällen och har krockat med det vanliga träningspasset på torsdag. Roligt när spinningledaren kommer ihåg en och nämner "Det var länge sen du var här" ;) Tufft men härligt pass som vanligt, men pulsen den far upp och ned som en jojo hela tiden. Verkar inte få ordning på det här med maxpulsen?!

Har varit så mycket på jobbet så jag knappt orkat tänka/tittat/känna kring heminredning eller lägenheten. Men nu ljuger jag ju lite då det ständigt finns där lite hela tiden. Så jag har sett något snyggt, jag har börjat tänka på påsken och påskpynt. Har även tänkt att vi måste fixa  i lägenheten i helgen. Vi har något akut men ganska tråkigt att fixa men dock ganska livsviktigt. Vi måste byta ut ventilen i köket då den är av plast och den bör vara av metall/plåt för att den inte ska smälta och sprida elden om det skulle börja brinna. Ventilationskillarna gjorde nedslag på det när de var här sist.
Men den snygga saken jag såg var en industrilampa på Granit. Nu ska jag bara höra med sambon vad han tycker. Kanske skulle den passa in i arbetsrummet?




Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar