måndag 4 mars 2013

Tillbaks i vardagen

Jag dammat av min löparkarriär och begav mig ut i löparspåret ikväll.


Tillbaka i vardagen igen efter Berlin. Såå skönt med semester men givetvis lite för mycket av det goda! ;) Så ikväll ska jag ta tag i min löparkarriär igen. ;) Måste komma tillbaks på banan som förr. Utan skador dock!

Vet också att jag måste skärpa mig på att träna bål/rygg/höfter för det är ju det som håller skadorna borta. Måste också bli bättre på att massera/stretcha/dynamiska övningar. Så stel hela tiden annars. Men det är ju så tråååkigt med sånt. :o Men skärpning nu!
Önska mig lycka till. :)


Klockan sprang iväg när jag höll på och fixade med bilder från Berlin så det får bli mer bloggande och bilder från Berlin en annan dag. 

So long for now. :-)

 Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar