fredag 3 maj 2013

Äntligen fredag

Ja då var det fredag och helg igen. Skönt! Mindre än en vecka kvar till sambon och jag åker på weekendresa till Amsterdam. :-)

Längtar mer och mer till helgerna och vill att veckodagarna ska gå snabbt. Kanske för att det är mycket på jobbet och det är på helgen jag hinner känna mig pigg och orkar göra något.

Träningen ligger dock i träda eller haltar iallafall. Önskar jag fick mer flyt i den?! Sambon och jag har inte hunnit sätta oss ner och lägga upp ett peppande träningsschema vi kan följa. Det är väl lite lagt in i framtiden? Men vi ska istället ha husmöte i helgen. Då ska vi muntligt gå igenom lägenheten och vad vi behöver göra och vill göra med den. Allt ifrån små praktiska saker, större ingrepp, när vi ska göra det och hur det ska planeras in i ekonomin. Det ska bli kul. Återkommer med rapport hur det gick. :-)

Trevlig helg! Kram T







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar