söndag 5 maj 2013

Vad är vad?

Nu har jag bloggat i några månader och det här är min första blogg någonsin och det har varit lite knivigt att lära sig saker och det svåraste var nog "Vad skulle bloggen heta?" plus att "Vad ska bloggen handla om?" Statusen då var att jag hade flyttat i ihop med min kärlek och mitt heminrednings intresset bara exploderade och jag ville verkligen skriva, berätta och visa om lägenheten vi köpt. Dessutom har jag ett stort fritidsintresse i att fotografera och tänkte att det går bra att kombinera ihop bra med en blogg och heminredning. Jag tänkte inte skriva så mycket om mitt vardagliga liv och mitt jobb eller andra intressen, men nu tycker jag mer att det lutar åt en livsstilsblogg med fokus på heminredning, fotografering och två andra stora intressen som är träning och mat/matlagning.

Så nu behöver jag nog fundera på hur jag ska skriva i min presentation egentligen så den inte blir missvisande?
Bild från FreeDigitalPhotos

Kanske det kommer utkristallisera sig mer så småningom? Att det kanske blir en mer renodlad inredningsblogg? Jag läser många andra inredningsbloggar och de är ofta mer renodlade inredningsbloggar, många har även en webbutik där de säljer heminredningssaker så då blir det kanske naturlig när man har det som jobb också? Jaja det blir till att fila lite på min presentation och på underrubriken under bloggens titel.


Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar