måndag 6 maj 2013

#formtopp13

Ja det var inte lätt att få till ett bra schema och struktur hur jag vill förändra min träning och rutiner kring den eller hur jag vill strukturera upp mat och annat runt omkring mig för att må bättre? Jag vet att det var tänkt att börja igår söndag, men det är mycket runtomkring mig just nu och jag vill inte stressa fram en plan, ett beslut som jag sen inte känner mig bekväm med eller kommer att fullfölja.

En massa tankar finns där och jag började fila på en plan imorse som såg ut så här:

Måndag: Styrka morgongym el kondition ef jobbet (spinning/löpning)
Tisdag: Styrka efter jobbet (skivstång)
Onsdag: Vilodag?
Torsdag: Kondtion ef jobbet (MedelPuls pass)
Fredag: Vilodag? el Styrka ( morgongym)
Lördag: Kondition (Spinningpass)
Söndag: Styrka/kondition

Sen började jag fnissa lite! :-)
Det här blev ju ganska luddigt!? Men en viktig aspekt är att jag bara kan träna tidigt på gymet, före jobbet, Måndag-Onsdag-Torsdag. Då börjar jag 8.00 eller 8.15. Tisdagar börjar jag för tidigt för att hinna och på fredagar har vi rullande schema med oregelbundna tider så då kan det bli svårt också.

Jag får ta de här tankarna runt en gång till i huvudet så blir det nog bra till slut!?

Nu är det middag här snart och sen börjar packningen inför Amsterdamresan på onsdag. Självklart ska löparkläderna med! :-)

Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar