söndag 19 maj 2013

Ofrivillig bloggpaus

Har inte bloggat på en vecka nu. Inte skrivit något om resan/vistelsen i Amsterdam, inte om lägenheten, inte om någon träning #formtopp13 eller annat för den delen. Men jobbet drog igång med ett brak efter resan och det var som om jag blev en ubåt och dök ner i havet med jobb och inte kom upp till ytan förrens nu i helgen. Inte hunnit blogga, inte hunnit träna något alls under veckan, knapp hunnit andas. Sena kvällar och en trött Tina. Alla träningspass jag hade inbokade fick jag boka av ett efter ett. Kom inte iväg och tränade förrens igår lördag. Vilket var tur då jag inte mår bra av att inte träna något alls på en vecka. Helgen har även den varit full av aktiviteter. Många roliga/trevliga men som tagit all tid... Idag söndag kraschade jag på soffan och bara var där hela dagen, kanske också för att jag har sjabblat till en sak som gjorde mig deppig och låg. Behövde bearbeta det...

Men jag kommer igen. Det finns en massa bilder och saker att berätta från Amsterdam. Sambon och jag har fixat i lägenheten i helgen och det hände en massa roligt framöver. Tyvärr är jobbveckan och fritiden full igen med en massa saker så jag få se hur tiden räcker till. Träning står dock högt på listan på den tid som finns över. 

Dags att sova och så får jag se om ubåten kommer upp för luft under veckan? :)

Kram T 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar