tisdag 16 april 2013

Helguppdatering...

Intensiva dagar har det varit hittills denna vecka då jag går på kurs. Så jag har varit trött och inte haft ork att lägga upp några bilder från sista dagen i helgen, alltså söndagen. ;-)
De kommer här nu!

Sista dagen jag var i Gävle så var det kalas hos min bästa tjejkompis, vars dotter fyllde fyra. Det var trevligt med en massa fikande och en massa andra barn, mammor, ballonger, fiskedamm m.m. Sedan kom släkten och det var mer fika. Dock var det en liten paus där mitt i mellan så jag och min bästa tjejkompis kunde prata och hinna ikapp med saker som hänt i våra liv. Vi träffas/hörs inte så mycket längre då jag bor i Stockholm och hon bor kvar i Gävle. Hon och hennes sambo och två barn bor i ett fantastiskt hus utan från Gävle som går i gammaldags stil. Hann inte fota särskilt mycket från huset men det är så fint och mysigt där. Gamla loppis och aktionsfynd blandat med nya möbler i gammaldags tappning.
Min bil parkerad utanför deras hus på landet. Några fina pelargoner i min kompis köksfönster.                  
         




Sista bilderna är tagna hemma hos min mamma där jag övernattade och på ICA Kvantum som fått in lite fina produkter (tror de finns i ICA Maxis sortiment också?)
Söta vispskålar i pasteller och en kakburk i turkost från ICA.
Mamma har en jättefin kotte i gjutjärn
Mammas snygga hushållsrulle och med hushållspapper med poesi på. Väldigt vacker text. Tänker på sommaren! :-)




Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar