lördag 13 april 2013

Vädret jävlas!

Idag tog jag bilen och for till hemstaden Gävle. Ja inte kan man säga att jag hade ett endaste rätt när det gällde vädret. Ingen fint väder, ingen sol och ingen värme. Utan regn, som sen blev snöblandat regn strax innan Uppsala och sedan till rejält snöväder efter Uppsala och hela vägen till Gävle *suck* så trött på vinter nu. Jag och två av mina systrar trotsade iaf vädret och tog oss en löptur. Vi blev dygnsur om fötterna med det var ett skönt pannbenspass.


Kvällen avslutades med finmiddag och lite efterfirande av min mamma som fyllde år i påskas. Jag har en liten rolig vana att ibland/ofta ta självporträtt på mig själv med min Hipstamatic app (fotoapp i iPhonen) Tar många och några blir jag nöjd med.


Godnatt från södra Norrland. Imorgon väntar mera kalas.
 Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar