onsdag 10 april 2013

Mitten av veckan

Det är onsdag och mitten av veckan eller lillördag som vissa säger! :-) Jag håller mig frisk än så länge och jobbet gör så att känner att jag lever.

Positiva saker att dela med sig. I förrgår kom paket från Eleven. Det är en webshop för skönhetsartiklar och de har nästan allt. Inte billigare att handla där direkt men de lever väl på att de har så stort utbud och många märken man kanske inte kan köpa här i Sverige på någon affär. Det som är extra kul är att man alltid får lite prover med sin beställning.


Idag inhandlade jag lite praktiska saker på Clas Ohlson. Bl.a. några rosa fina galgar med sammet på. Det passar jättebra till att hänga upp skira, tunna blusar och klänningar på. För på trägalgarna halkar de så lätt av. Praktiskt och snyggt!

Imorgon ska jag även våga mig på att träna igen. :-) Sambon och jag har börjat peppa varandra till att fixa Sexpack sommaren 2013 ...  haha!
Men visst kan vi hitta något gemensam nämnare/ gemensamt program så vi kan peppa varandra till att träna mer och må bra. Återkommer hur det går med det! :-)


Nu dags för lite skönhetssömn då jag sovit väldigt dåligt de senaste två nätterna.

Natti, natti från T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar